Varaosat BMW Isetta

Se tuotettiin Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Brasiliassa, Ranskassa, Saksassa, Espanjassa, Belgiassa ja Argentiinassa. Se oli italialaisen muotoilun omaava mikrokorva, joka tunnetaan myös kuplamakana. Se oli ensimmäinen massatuotantoinen auto, jonka kulutus oli niin alhainen kuin 3 litraa 100 kilometriä kohden ja jopa maailman myydyin ajoneuvo. Se tuotiin markkinoille eri nimillä ja ominaisuuksilla eri puolilla maailmaa. Italiassa sitä kutsuttiin Iso Isetaksi ja se julkaistiin vuosien 1953 ja 1956 välisenä aikana. Onnettomuuden sattuessa matkustajat voivat jättää ajoneuvon kattoluukun läpi. Moottori oli kaksitahtinen split-single, jossa oli 9,5 hv ja 236 cm3. Se oli munanmuotoinen, ja huippunopeus oli 75 km tunnissa. Myös Autocarro käynnistettiin Espanjassa. Se oli saatavana myös muissa korin tyyleissä, täyden leveyden taka-akselilla. Se oli myös erittäin suosittu Italiassa, jossa on suurempi putkimainen runko, nelipyöräinen asettelu ja nelivaihteinen manuaalivaihteisto taaksepäin. Noin 4 000 tuotettiin. VELAM Isetta lanseerattiin Ranskassa, jossa on hieman erilainen uusi kehon tyyli ja sama moottori Isetasta. Se oli tunnettu jogurttipannuna. Siinä oli takavaihde, renkaat ja moottori. Ajoneuvon sisäänsyöttöpainiketta päivitettiin myös, ja nopeusmittarin sijainti muutettiin. Se tuotettiin vuosien 1955 ja 1958 välisenä aikana kilpa-autoina, kertaluonteisena urheilu-, vaihdettavana, vakiona ja ylellisinä versioina. Valmistettiin noin 1500 kappaletta. Romi-Isetta lanseerattiin Brasiliaan vuonna 1956, ja se oli ensimmäinen Brasiliassa rakennettu auto. Sitä käytettiin alan kehittämiseen. Heillä oli samat moottorit vuoteen 1959 saakka, kun se vaihdettiin BMW: n 300 cm: n moottoriin. Tuotanto päättyi vuonna 1961. BMW Isetta otettiin käyttöön Saksassa yhdellä sylinterillä, nelitahtisella 247 cm: n moottorilla 13 hv: n moottoripyörästä. Se oli jälleen italialainen muotoilu, mutta uudelleen muotoillut osat, tuotettu vuosina 1955 ja 1962. Kampikammio valmistettiin valuraudasta ja sylinterinkannasta alumiinista. Sumppua laajennettiin ja moottorin vaihteisto oli äänieristetty. Se voitaisiin ajaa moottoripyörän lisenssillä. Saksassa tuotettiin noin 160 000 kappaletta. BMW Isetta Yhdistyneessä kuningaskunnassa, se ei ollut kovin suosittu Yhdistyneessä kuningaskunnassa, ja vuonna 1962 tuotanto päättyi. Se oli oikeanpuoleinen, Lucas-sähkö- ja Dunlop-renkailla. Kolmipyöräinen versio otettiin käyttöön, ja se oli mieluummin alhaisempien verojen ja mahdollisuuden ajaa vain moottoripyörän lisenssillä.

Classic-osat ja klassiset auton varaosat BMW Isetta:

  • Tarvikkeet BMW Isetta
  • Ilmastointi BMW Isetta
  • Korin osat BMW Isetta
  • Jarrut BMW Isetta
  • Kaapelit BMW Isetta
  • Alusta BMW Isetta
  • Jäähdytys BMW Isetta
  • Sähköinen BMW Isetta
  • Moottori BMW Isetta
  • BMW Isettan pakoputket
  • Ulkopuoli BMW Isetta
  • Suodattimet BMW Isetta
  • Vaihteisto BMW Isetta
  • Lämmitys BMW Isetta
  • Hydrauliikka BMW Isetta
  • Sisustus BMW Isetta
  • Valaistus BMW Isetta
  • Releet BMW Isetta
  • Ohjausosat BMW Isetta
  • Jousitus BMW Isetta
  • Vaihteisto BMW Isetta

Tuotteet / tuoteryhmät

Kiihdytyskaapeli - Ilmastointi - Ilmansuodatin - Laturi - Akseli - Vyöt - Korin osat - Bowden-kaapeli - Jarrusatula - Jarrulevy - Jarrurumpu - Jarrupalat - Jarrujalkineet - Jarrut - Puskuri - Kaapelit - Kaasutin - Katalysaattori - Kytkinvaijeri - Jäähdytys - Sylinterilohko - Sylinterikansi - Vetoakseli - Pölylevy - Sähköpuhallin - Sähköosat - Moottori - Moottorin anturi - Pakokaasujärjestelmä - Ulompi - Suodatin - Asennusosat - Joustoputki - Polttoainesuodatin - Polttoainesäiliön irrotuskaapeli - Sulake Laatikko - Tiiviste - Vaihdelaatikko - Vaihdevaihteisto - Ritilä - Käsijarruvipu - Käsijarrun kaapeli - Lämmönvaihdin - Lämmitin - Lämpökaapeli - Hupun kaapeli - Äänitorvi - Hyllykotelo - Hydraulisuodatin - Sytytyspuola - Sytytyskytkin - Sisäosat - Sisustus Suodatin - Lamppu - Lukko-ovi - Pääsylinteri - Peili - Öljynsuodatin - Öljyosat - Poljin - Paineensäädin - Kumityyny - Turvavyö - Anturi - Iskunvaimennin - Nopeusmittarin kaapeli - Urheilu Pakokaasu - Käynnistin - Ohjaus - Kattoluukku - Jousitus - Sw itch - Hammashihna - Vaihteisto - Turboahdin - Aluslevy - Pyöränlaakeri - Pyörän sylinteri - Lasinnostin - Lasinnostin - Pyyhin

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}