Varaosat BMW E21

Se on rakennettu vuosina 1975–1983 kahden oven muunnettavaksi ja sedaaniksi, jossa on etumoottori ja takapyöräveto. Se oli saatavana kolmen nopeuden automaattisella ZF 3HP22 -siirrolla ja 4 ja 5-vaihteisella Getrag-manuaalivaihteistolla BMW E21 oli ensimmäinen malli, joka tuotiin 3-sarjan sarjasta, ja se oli kaksiovinen sedan, jossa on nelisylinterinen moottori. Vuonna 1975 malleihin otettiin käyttöön polttoainetta käyttäviä moottoreita. Vuonna 1977 otettiin käyttöön kuuden sylinterin moottori. Se oli saatavana kabriolettina ensin vuonna 1978. Lisäksi tuotettiin rajoitettuja versioita. Se oli munuaissäleiköllä, Hofmeister-kinkillä, turvallisemmalla sisä-, teline- ja hammaspyöräohjauksella, MacPherson-jousituksen jousella, levyn jarruilla edessä ja rummun jarruilla takapyörillä. Getrag oli vakiona nelivaihteinen manuaalivaihteisto ja kolmen nopeuden automaattinen ZF 3 HP-22 -siirto.

315, Se tuotettiin vuosina 1981–1983 ja 1,6 litran moottori pystyi saavuttamaan 154 km tunnissa.

316, Se on rakennettu vuosina 1975–1981, valmiina käyttämään jopa 160 kilometriä tunnissa. Se on päivittänyt moottorin viime vuosina 1,8 litraan, ja huippunopeus nousi 167 km: iin tunnissa.

318, se oli powered by neljän sylinterin moottori, jonka huippunopeus oli 165 km tunnissa.

318i, Se otettiin käyttöön vuonna 1980, korvauksena 318. Sen enimmäisnopeus oli 173 km tunnissa.

320, Solexin 2-tynnyrisen kaasuttimen ja neljän sylinterisen moottorin avulla saavutettiin 170 km tunnissa. Flying Brick nimellä tunnettu urheilu-versio otettiin käyttöön 302 hv: n suuruisena.

320i käynnistettiin vuonna 1975, ja suurin nopeus oli 182 km tunnissa.

320/6, Vuonna 1977 320: lla päivitettiin kuuden sylinterin moottori BMW M20, jossa oli Solex 4-tynnyrin laskuputki, joka pystyi saavuttamaan 180 km tunnissa.

323i, se oli huippuluokan E21, joka otettiin käyttöön vuonna 1979 ja jossa oli 2,3 litraa kuuden sylinterin moottoria, jossa oli K-Jetronic-polttoaineen ruiskutus ja suurin nopeus 200 km / h.

Classic-osat ja klassiset auton varaosat BMW E21:

  • Tarvikkeet BMW E21
  • Ilmastointi BMW E21
  • Korin osat BMW E21
  • Jarrut BMW E21
  • Kaapelit BMW E21
  • Alusta BMW E21
  • Jäähdytys BMW E21
  • Sähköinen BMW E21
  • Moottori BMW E21
  • BMW E21 pakoputket
  • Ulkopuoli BMW E21
  • Suodattimet BMW E21
  • Vaihteisto BMW E21
  • Lämmitys BMW E21
  • Hydrauliikka BMW E21
  • Sisustus BMW E21
  • Valaistus BMW E21
  • Releet BMW E21
  • Ohjausosat BMW E21
  • Jousitus BMW E21
  • Vaihteisto BMW E21

Tuotteet / tuoteryhmät

Kiihdytyskaapeli - Ilmastointi - Ilmansuodatin - Laturi - Akseli - Vyöt - Korin osat - Bowden-kaapeli - Jarrusatula - Jarrulevy - Jarrurumpu - Jarrupalat - Jarrujalkineet - Jarrut - Puskuri - Kaapelit - Kaasutin - Katalysaattori - Kytkinvaijeri - Jäähdytys - Sylinterilohko - Sylinterikansi - Vetoakseli - Pölylevy - Sähköpuhallin - Sähköosat - Moottori - Moottorin anturi - Pakokaasujärjestelmä - Ulompi - Suodatin - Asennusosat - Joustoputki - Polttoainesuodatin - Polttoainesäiliön irrotuskaapeli - Sulake Laatikko - Tiiviste - Vaihdelaatikko - Vaihdevaihteisto - Ritilä - Käsijarruvipu - Käsijarrun kaapeli - Lämmönvaihdin - Lämmitin - Lämpökaapeli - Hupun kaapeli - Äänitorvi - Hyllykotelo - Hydraulisuodatin - Sytytyspuola - Sytytyskytkin - Sisäosat - Sisustus Suodatin - Lamppu - Lukko-ovi - Pääsylinteri - Peili - Öljynsuodatin - Öljyosat - Poljin - Paineensäädin - Kumityyny - Turvavyö - Anturi - Iskunvaimennin - Nopeusmittarin kaapeli - Urheilu Pakokaasu - Käynnistin - Ohjaus - Kattoluukku - Jousitus - Sw itch - Hammashihna - Vaihteisto - Turboahdin - Aluslevy - Pyöränlaakeri - Pyörän sylinteri - Lasinnostin - Lasinnostin - Pyyhin

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}